لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

 

 

۲۰۱۳ را سال گوشی های هوشمند نامیده اند.سالی که باید منتظر شگفت هایی مانند گوشی های ۸ هسته ای و شاید خم شده هم باشیم.نوکیا از طرفی با گوشی های مبتنی بر ویندوز فون،آخرین تیر خود را هم شلیک می کند و سونی هم با گوشی های شگفت انگیز و ضد آب خود همچنان به جنگ کهکشان های سامسونگ و آیفون های اپل می آید.اما امروز در نت ویزارد ۵ گوشی برتر و قدرتمندی که در سال ۲۰۱۳ معرفی می شوند را با هم مرور می کنیم.در ادامه با ما همراه باشید.

HTC M7

هنوز معلوم نسیت که واقعا نام این اسمارت فون ام ۷ است یا خیر.اما چیزی که معلوم است،این است که گل سر سبد اچ تی سی همین گوشی می باشد که برای مقابله با گلگسی اس چهارم می آید.M7 اچ تی سی یک صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی دارد.اما صبر کنید.این صفحه نمایش به نظر فوق العاده می آید.چرا که در کنار فول اچ دی بودن آن(که دیگر چیز خیلی جدیدی برای گوشی های هوشمند نیست) ۴۸۶ پیکسل تراکم این صفحه نمایش می باشد.قلب ام ۷ پردازنده ای چهار هسته ای از طرف کوالکام که احتمالا فرکانس آن هم ۱٫۷ گیگاهرتز است،می باشد.۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و ۲ گیگابایت رم برای ام ۷ اچ تی سی قابل پیشبینی است.و همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن.که البته برای گوشی های جدید و های اند ۲۰۱۳ باید منتظر همین دوربین ها باشیم.و در اخر رابط اچ تی سی سنس ۵ را هم به M7 اضافه کنید.این گوشی به احتمال فراوان در کنگره ی جهانی موبایل ۲۰۱۳ در بارسلون معرفی خواهد شد.

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:سادات شهنشاهی وند,, :: 11:24 :: توسط : h.m

 

 

نوکیا کرکره سیمبیان را برای همیشه پایین کشید

نرم افزار - کمپانی نوکیا رسما اعلام کرد با سیستم عامل سیمبیان خداحافظی کرده و گوشی های خود را با سیستم عامل ویندوز ساخته و عرضه خواهد کرد.

به گفته مقامات این کمپانی، نوکیا 808 پیور ویو، اخرین گوشی نوکیا است که با سیستم عامل سیمبیان ساخته شده و از این به بعد گوشی ها و اسمارتفون های این کمپانی با ویندوز فون عرضه خواهد شد.
بر این اساس آخرین هورا بر سر پیور ویو 808 کشیده خواهد شد. نوکیا ضمن اعلام میزان فروش خود در فصل آخر سال مالی 2012 به این نکته اشاره کرد که پلتفورم نرم افزاری خود را از سیمبیان به ویندوز فون تغییر می دهد. در همین حال گوشیهای دارای سیستم عامل سیمبیان که نامشان در گزارش آمده همچنان عرضه آنها تا تمام شدن محصول ادامه خواهد داشت که از جمله آنها پیورویوی 808 است.
این گوشی هوشمند اواسط 2012 عرضه شد که بدلیل داشتن دوربین 41 مگاپیکسلی اش بسیار معروف شد.
علی رغم تلاش تیم سیمبیان برای سازگاری سیستم عامل با صفحات لمسی، آی او اس اپل و آندروید نگذاشتند آب خوش از گلوی سیمبیان پایین رود و البته در مسابقه سرعت و تکنولوژی کم آورد.
میزان فروش نوکیا با سیستم عامل ویندوز نیز نشان داد مردم تمایلی به خرید سیمبیان ندارند و کپی برداری های گاه و بی گاه از آندروید نیز نتوانست به کمک این پلتفورم بیاید.
فروش کم پیور ویو 808 با سیمبیان ، نوکیا را به این نتیجه رساند که در بهترین حالت سیستم عامل قدیمی ، کاربر پسند نخواهد بود و اکنون شایعه شده که مدل جدید پیورویو با سیستم عامل ویندوز (بنام NOKIA EOS) در اواسط 2013 راهی بازار می شود.
سیمبیان نام سیستم‌عاملی برای گوشی‌های تلفن همراه است. سیمبیان را پیش از این گروهی از شرکت‌ها مانند نوکیا، اریکسون، سونی اریکسون، پاناسونیک و سامسونگ پشتیبانی می‌کردند، ولی در 24 ژوئن 2008 نوکیا همهٔ سهام آن را خرید.
 
14 شرکت اصلی و چند شرکت فرعی از به وجود آوردندگان این محصول بودند، بعضی از این شرکتها در زمینه نرم‌افزار و بعضی از آنها در زمینه سخت‌افزار به رشد این سیستم‌عامل و موبایل‌های آن کمک کرده‌اند. در این زمینه نوکیا با ‏‏47٫9% پیشتاز است و پس از آن ‏Ericsson‏ با 15٫6%، ‏SonyEricsson‏ با 13٫1%، پاناسونیک با 10٫5%، ‏Siemens‏ با 8٫4% و ‏سامسونگ با 4٫5% قرار دارند
در ابتدا تلفن‌های همراه دارای ساختار پیچیده‌ای نبودند. سخت‌افزار محدود نیاز به نرم‌افزارهای پیچیده نداشت، تا اینکه شرکتهای مطرح ساخت گوشی‌های تلفن همراه نسل‌های دوم و سوم گوشی‌های خود را عرضه کردند. این گوشی‌ها دارای امکانات سخت‌افزاری بیشتری بودند که شامل پردازنده، حافظه و دیسک سخت بوده و تقریباً به صورت یک رایانه کوچک طراحی شدند. در این زمان بود که این شرکتها به اهمیت نرم‌افزار در این گوشی‌ها پی برده و رقابت نرم‌افزاری در کنار رقابت سخت‌افزاری شروع شد. مایکروسافت یکی از شرکتهایی بود که قبلا روی سیستم‌عامل رایانه‌های جیبی خود کار کرده بود و ویندوز سی‌ای را به همین منظور طراحی کرده بود. این ویندوز قابلیت این را داشت که روی موبایل‌ها نیز نصب شود. بعد از رسمیت یافتن موبایل‌های نسل جدید شرکت‌های مطرح در این صنعت که به مشکلات بی شمار ویندوز سی‌ای پی برده بودند و نمی‌خواستند نرم‌افزار این صنعت را در انحصار یک شرکت نگه دارند با همکاری هم سیستم‌عامل جدیدی برای موبایل‌ها به وجود آوردند که سیمبیان نام گرفت.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 8:42 :: توسط : h.m

  • صابر فیضی - مدیرعامل پیشین مخابرات ایران - به عنوان عضو هیات مدیره به تالیا پیوست.به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فیضی که پیش از این سوابقی مانند مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران را در کارنامه داشته است، در دوره تصدی این پست نیز اخبار متعددی مبنی بر بهبود شرایط تالیا و عدم ورشکستگی این اپراتور اعلام کرده و از حضور سرمایه گذاران مختلف در این بخش خبر داده بود. شرکت تالیا که به عنوان اولین شبکه مستقل پیش پرداخت تلفن همراه (Pre-Paid) در کشور شناخته می شود از سال 1383 با استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت‌های زیمنس، آلکاتل و اریکسون و با مشاوره یکی از برجسته‌ترین مشاوران GSM در دنیا (شرکت Tel 2) آغاز به کار کرد اما بعدها در برهه‌ای از زمان به دلایل مختلف با مشکلاتی مواجه شد.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 16:8 :: توسط : h.m

 

 

لومیای بعدی نوکیا ۴۱ مگاپیکسلی خواهد بود

سخت افزار - نسل بعدی گوشی های هوشمند نوکیا مبتنی بر ویندوز دوربینهای 41 مگاپیکسلی خواهد داشت.

بر اساس گزارشات جدید، نسل بعدی تلفن های لومیا مانند گوشی های موسوم به 808 pureview دوربینی 41 مگاپیکسلی خواهد داشت. مدل 808 در نمایشگاه و کنفرانس موبایل بارسلونا در سال گذشته نمایش داده شد و از آن زمان تا کنون تنها کاری که کرده اینکه سازندگان اسمارتفونها را ترغیب کرده تا نسل بعدی محصولات خود را با مگاپیکسل بیشتر عرضه کنند.
به نوشته ورج، نوکیا پروژه ای با نام PureView Windows Phone و یا EOS را در سال 2013 دنبال می کند تا گوشی پیور ویوی خود را نه با سیستم عامل سیمبین ، بلکه با سیستم عامل ویندوز ارائه کند و دوربین آن نیز 41 مگاپیکسلی باشد.
نکته دیگر اینکه لومیای نسل بعدی نه از جنس پلی کربنات، بلکه از آلومینیوم ساخته خواهد شد تا استواری شبیه آیفون را به رخ کشد. نوکیا همچنین ویندوز آر تی کاستومایز شده خود را به زودی روی دستگاههای خود تا بهار 2013 عرضه خواهد کرد.


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 16:5 :: توسط : h.m

فلش مموری‌ها کوچک هستند و اگر خوب مراقب آنها نباشید، به راحتی گم می‌شوند. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه حافظه فلش خود را رمزنگاری کنید تا اگر احتمالا آن را گم کردید و یا به هر دلیل به چنگ افراد ناباب افتاد، نتوانند به اطلاعات و فایل‌های درون آن دست پیدا کنند. 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:رمز‌گذاری فلش , :: 11:45 :: توسط : h.m

اگر جزو کسانی هستید که با گوشی خود زیاد ویدئو نگاه می کنند، HTC One X یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. صفحه نمایش 4/7 اینچی با کیفیت فوق العاده، پردازنده چهارهسته ای قدرتمند و ویدئو پلیر قوی با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری، بهترین تجربه تماشای ویدئو روی گوشی را برای شما به ارمغان می آورد. دوربین این گوشی توانایی فیلمبرداری Full HD p 1080 را دارد. از قابلیت های جدیدی که HTC به دوربین One X اضافه کرده این است که شما می توانید در حین فیلمبرداری، عکسبرداری کرده یا حتی از فیلم های گرفته شده، عکسبرداری کنید. 12352515 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:HTC One x, :: 16:3 :: توسط : h.m

در شرایطی که در دنیای پی سی ویندوز یکه تاز میدان است و انصافاً علیرغم همه مشکلاتی که دارد در پشتیبانی عالی از انواع سخت افزارها کمبودی مشاهده نمی شود، در دنیای موبایل بلبشویی برپاست! اپل که طبق معمول برای خودش یک باغ زیبا و انحصاری ساخته است. باغی که در دنیای موبایل با سیستم عامل iOS واقعاً به لحاظ کارایی و پایداری زبانزد است اما سایر برندها دسترسی بدان ندارند. ویندوز موبایل هم که سیستمی است که علیرغم رشد خوبی که داشته کماکان در ابتدای راه است. در این میان امید میرفت که اندروید بر پایه لینوکس یک سیستم عامل خوب برای دنیای موبایل شود که نشد!

در اینکه اندروید در حال حاضر بهترین سیستم عامل موبایل به صورت باز است شکی نیست و مسلماً در آینده رشد خواهد کرد. اما آنچه مهم است مشکلاتی است که در کنار این توسعه در آن دیده می شود. قبلاً در مورد نا به سامانی اندروید از جمله روند تایید برنامه ها در گوگل پلی (اندروید مارکت) مطالبی نوشته بودم اما اکنون قصد دارم از زوایه دیگری به آن نگاه کنم. به روزرسانی اندروید.

میدانید که اندروید در زمان توسعه توسط گوگل به صورت نسبتاً خام از نظر کاربرد بر روی موبایل به عنوان firmware ارایه می شود. در واقع اندروید توسعه یافته توسط گوگل فاقد درایور سخت افزاری و همچنین تنظیمات اختصاصی هر گوشی است. در واقع هسته ارایه شده توسط گوگل توسط سازندگان برای هر گوشی اختصاصی شده و پس از تست به عنوان سیستم عامل تایید شده جهت دانلود کاربران آن گوشی یا تبلت خاص ارایه می شود.

خوب همین روند باعث شده که چندین مشکل پدید بیاید. اول اینکه به روزرسانیها توسط سازندگان دیر ارایه شوند و یا ارایه نشوند و دوم اینکه این کار به طور پیوسته انجام نشود. در واقع اکنون بر طبق آمارها در حالیکه حدود ۹ ماه از ارایه اندروید ۴ یا همان Ice Cream Sandwich در اکتبر ۲۰۱۱ میگذرد هنوز میزان توسعه آن در بین دستگاه های اندرویدی کاربران به زور به ۷ درصد میرسد! که واقعاً عدد پایینی است. این درحالی است که گوگل صراحتاً گفته است که هر دستگاهی که اندروید ۲٫۳ را اجرا کند بدون مشکلی اندروید ۴ را هم اجرا خواهد کرد به شرط آنکه سازنده فرمویر مناسب را طراحی و ارایه کند.

در کنار اینکه اندروید ۴ نیازمندی سخت افزاری بالاتری در قیاس با ۲٫۳ ندارد اما اغلب شرکتها از به روزرسانی به ۴ به دلیل صرفه جویی مالی و کاهش هزینه ها خودداری کرده اند تا جاییکه برخی کاربران تصور میکنند چون سخت افزار گوشی آنها توان کافی ندارد اندروید ۴ دریافت نکرده اند که تصور کاملاً غلطی است. این روند مسخره به روزرسانی وقتی جالبتر می شود که بدانید که به زودی اندروید بعدی با نام Jelly Bean نیز از راه خواهد رسید!

علاوه بر اینها عدم ارایه پیوسته به روزرسانیهای اندروید موجب شده است که در برخی موارد باگها نیز برطرف نشوند. برای مثال علیرغم ارایه اندروید ۲٫۳٫۷ کماکان اغلب دستگاه های نسل دوم اندروید با نسخه های ۲٫۳٫۳ تا ۲٫۳٫۶ کار میکنند. شاید برخی به روزرسانیها چندان مهم نباشند اما بالاخره کاربران در انتظار به روزرسانی مداوم هستند. به روزرسانی ناقص و با اشکال بر روی هر دستگاه نیز که گهگاه مشاهده می شود هم داستان جدایی دارد که مربوط به بی توجهی سازنده در Customize کردن اندروید برای آن دستگاه می شود7557


ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 11:55 :: توسط : h.m

سری جدید گوشی‌های لمسی آشا (Asha Touch) برای بازی و سفر به اینترنت در موبایل


این گوشی‌های لمسی جالب و رنگی مرور سریع اینترنت و بازی را برای میلیون‌ها نفر به ارمغان می‌آورند.

بانکوک،۶ ژوئن- نوکیا امروز با معرفی خانواده گوشی‌های معمولی Asha Touch گامی دیگر در راستای برقراری ارتباط یک میلیارد مصرف‌کننده بعدی به اینترنت برداشت و تجربه لمسی کامل را با قیمت‌های ارزان ارائه کرد. سه گوشی جدید با مدل‌های Nokia Asha 305،Nokia Asha 306 و Nokia Asha 311 خانواده موفق آشا را که در اکتبر ۲۰۱۱ برای اولین بار معرفی شد، توسعه می‌دهند. امروز ۱۰ گوشی خانواده آشا در بیش از ۱۳۰ بازار، انتخاب گوشی مطابق با سبک زندگی شخصی را برای جوانان و مصرف‌کننده اجتماعی فراهم می‌کند.  



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:سری جدید گوشی‌های لمسی, :: 11:23 :: توسط : h.m


شرکت اپل سرانجام آیفون جدید خود را پس از ماه ها انتظار طی کنفرانسی که در Cupertino کالیفرنیا بر گزار شد،معرفی کرد.آیفون جدید اعلام شده برخلاف شایعات منتشر شده به نام آیفون۵ معرفی نشد و در این کنفرانس آیفون جدید اپل به نام آیفون ۴S لقب گرفت که مشخصان سخت افزاری آن نسبت به آیفون۴ ارتقا پیدا کرد و از نظر ظاهری نسبت به آیفون۴ تغییری ندا4545شته است.در واقع آیفون جدید اپل انتظارات دوستداران اپل را برآورده نکرد.در ادامه مشخصات و ویژگی های آیفون۴s معرفی می شود.

دارای پردازنده ۲ هسته ای قدرتمندی موسوم به A5 است که نسبت به آیفون قبلی دوبرابر سریعتر بوده و از نظر پردازش گرافیکی ۷ برابر سریعتر خواهد بود
دارای باطری قوی تر است که تا ۸ ساعت مکالمه دائمی،۶ ساعت مرور اینترنت،۹ ساعت WI-FI و۱۰ساعت پخش فایل ویدئویی به همراه ۴۰ ساعت پخش موزیک را دارست.
آیفون۴sاز تکنولوژی آنتن دهی های موسوم به GSM و CDMA استفاده می کند و به این معنی است که در هر نقطه از جهان آنتن دهی داشته و قابل استفاده خواهد بود هر چند به رفع مشکل آنتن دهی که در آیفون ۴ وجود داشت شاره ای نشده است.
دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی است که دارای رزولیشن ۲۴۴۸*۳۲۶۴است که ۶۰ درصد افزایش پیکسل به کیفیت بهتر تصاویر کمک می کند و از ضبط ویدئویی ۱۰۸۰p HD پشتیبانی می کند.
اما قابلیت جدید و هوشمند به کاربرده شده در این مدل ،استفاده از تکنولوژی موسوم به siri است که به صورت بصری می توان گوشی را کنترل و فرامین را در قابل صدا ازدر خواست کرد. در واقع یک قابلیت تشخیص صدا در آیفون ۴s وجود دارد.
آیفون ۴s در سه رنج قیمتی ۱۹۹ دلار برای ۱۶ گیگ ،۲۹۹ دلار برای ۳۲ گیگ و ۳۹۹ دلار برای ۶۴ گیگ عرضه خواهد شد. 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:آیفون ۴S , :: 8:36 :: توسط : h.m

به نظر می رسد تصاویرجدیدی از آیفون جدید اپل که طبق گزارش ها در پاییز امسال معرفی خواهد شد، به بیرون درز کرده است.البته تصاویر لو رفته ممکن است که طرح نهایی آیفون بعدی اپل نباشد اما با خبرهایی که پیش از این درباره آن منتشر شده بود مطابقت می کند.در تصاویری که در سایت ۹to5mac از طریق شرکت uBreakiFix به دست آنها رسیده است آیفون بعدی اپل تغییرات زیادی نسبت به آیفون۴s خواهد داشت.1221 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:آیفون5, :: 8:20 :: توسط : h.m

این بار می خواهیم چهار غول دنیای موبایل را با هم دیگر مقایسه کنیم. رقابتی بسیار تنگاتنگ میان پیشرفته ترین گوشی های موبایل موجود تاکنون. شاید خیلی از شماها بپرسید که چرا Galaxy SII را در این رقابت شرکت نداده اید؟ دلیل آن این است که دو گوشی از یک شرکت نمی شود و چون Galaxy Note از S II هم بهتر و کلاً در سامسونگ بهترین است فقط آن را شرکت دادیم. شرکت کنندگان به شرح ذیل می باشند :12

Sony ericsson Xperia Acr S – HTC Sensation XL – Samsung Galaxy Note I9220 – Apple iPhone 4 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:Samsung Galaxy Note,HTC Sensation XL,Apple iPhone 4, :: 17:27 :: توسط : h.m

سامسونگ هم اکنون سلطان گوشی های همراه واسمارت فون ها محسوب می شود. سامسونگ با پشت سر گذاشتن نوکیا هم اکنون بزرگترین تولید کننده صنعت موبایلی دنیا محسوب می شود که الحق محصولات خوب و قابل قبولی را در سال های اخیر ارائه کرده است.این کمپانی با معرفی گلکسی اس ۲ این گوشی سلطان اسمارت فون های آندرویدی کرد که طرفداران بی شماری را نیز پیدا کرد در این میان رقیب اصلی سامسونگ شرکت اپل است که با معرفی ایفون ۴ اس رقیب سر سختی برای اسمارت فو ن های حرفه ای اپل شد. سامسونگ نیز برای رویارویی با اپل ایفون ۴ اس و ایفون اقدام به معرفی گوشی گلکسی اس ۳ کرد.این گوشی اولین ۴ هسته ای سامسونگ می باشدکه دارای صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی و دوربین ۸ مگا پیکسلی و آندروید ۴می باشد.5000

پس از این معرفی جالب است بدانید که ۱۰ قابلیت جدید وجود دارد که برای اولین بار در گلکسی اس ۳ معرفی شده است :  



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:گوشی گلکسی اس ۳ , :: 16:59 :: توسط : h.m

آنتی ویروس ناد از نسخه 3.0 از روش کسپرسکی تقلید کرده است . یعنی شما برای آپدیت نرم افزار احتیاج به کد دارید که البته هرروز هم باید آنها را به روز کنید.

ما هرروز کدهای جدید را در سایت قرار می‌دهیم که می‌توانید با کلیک برروی لینک زیر آنها را دریافت نمایید.

اگر نرم‌افزارهای آنتی ویروس ناد برروی سیستم شما نصب است و یه هنگام ورود به صفحه دریافت سریالها، اخطار قرمز رنگی مبنی بر خطرناک بودن سایت دریافت می کنید، آنتی ویروس را غیر فعال نمایید و دوباره صفحه را refresh نمایید.بعد از گرفتن کدها مجددا آنتی ویروس را فعال کنید.

آخرین آپدیت به تاریخ شنبه ۱۳ خرداد ماه ۱۳۹۱ : برای دریافت سریالها برروی این لینک زیر کلیک نمایید.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391برچسب:آپدیت آنتی ویروس نود 32, :: 17:11 :: توسط : h.m

مقایسه دو کهکشانی Galaxy SII vS Galaxy SIII

پس از مقایسه فنی که در چند پست قبلی بین دو کهکشانی از دو کمپانی اچ تی سی و سامسونگ داشتیم، زمان آن رسیده است که بازگردیم و به بررسی دو تلفن همراه هوشمند کمپانی سامسونگ، دو فصل با شکوه در تاریخ اندیشه و دو نقطه عطف در بالا رفتن اعتبار کمپانی سامسونگ Galaxy SII تلفن همراه برتر سال ۲۰۱۱ و Galaxy SIII زاده این روزهای سامسونگ بپردازیم.


درخصوص Galaxy SII و مشخصات آن بسیار مطلب نوشته شده است در اینجا به بیان این مطلب می پردازیم که چرا Galaxy SIII بهتر است و چرا Galaxy SII هنوز هم تلفن همراه هوشمند مناسبی محسوب می شود:

دلایل برتری Galaxy SIII:

- صفحه نمایش بزرگتر ۷۲۰p

- باریکتر نشده است اما ضخامت آن با مدل قبلی یکسان است

- پردازنده ۴ هسته ای، گرافیک بالاتر و سرعت گرافیکی بیشتر

- صدا و نور هوشمند، ۵۰ گیگا بایت فضای دراپ باکس

- باطری بک اپ مناسب تر

- عکس برداری هنگام فیلم برداری فول اچ دی

- پشتیبانی از Glonass

- بلوتوث ۴

- حافظه داخلی تا ۶۴ گیگا بایت بر اساس مدل

دلایلی که هنوز Galaxy SII را یک تلفن همراه مناسب می شناسیم:

- قیمت مناسب تر آن نسب به مدل جدید Galaxy SIII ، امکان خرید دست دوم در حراجی های اینترنتی اقتصادی

- کوچکتر بودن و سبک تر بودن نسبت به مدل جدید

- دارا بودن صفحه نمایش SuperAMOLED Plus که قابلیت نمایش کیفیت های برتر را دارد

- دوربین مناسب هشت مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p

- رم مشابه ۱ گیگابایتی با مدل جدید

- اسلات سیم کارت مناسب


در میان تمام دلایلی که مطرح شد، گزینه قیمت شاید مهمترین نکته باشد، درست است Galaxy SII کمی قدیمی شده است اما هنوز یک تلفن همراه هوشمند نیرومند به حساب می آید، بنابر این فعالیت هایی در راستای بروز رسانی آن بر روی اندروید ۵ هم در حال انجام است، در ایران هم این تلفن همراه هنوز جزو محبوب ترین ها بحساب می آید و با توجه به کاهش محسوس قیمت آن کاربران بسیاری هنوز تمایل به خرید آن دارند. باید دید با ورود Galaxy SIII به بازار تلفن همراه تهران چه اتفاقات و تغییراتی رقم خواهد خورد. 13910309


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:Galaxy SII vS Galaxy SIII, :: 20:33 :: توسط : h.m

مقایسه دو کهکشانی Galaxy SII vS Galaxy SIII

پس از مقایسه فنی که در چند پست قبلی بین دو کهکشانی از دو کمپانی اچ تی سی و سامسونگ داشتیم، زمان آن رسیده است که بازگردیم و به بررسی دو تلفن همراه هوشمند کمپانی سامسونگ، دو فصل با شکوه در تاریخ اندیشه و دو نقطه عطف در بالا رفتن اعتبار کمپانی سامسونگ Galaxy SII تلفن همراه برتر سال ۲۰۱۱ و Galaxy SIII زاده این روزهای سامسونگ بپردازیم.


درخصوص Galaxy SII و مشخصات آن بسیار مطلب نوشته شده است در اینجا به بیان این مطلب می پردازیم که چرا Galaxy SIII بهتر است و چرا Galaxy SII هنوز هم تلفن همراه هوشمند مناسبی محسوب می شود:

دلایل برتری Galaxy SIII:

- صفحه نمایش بزرگتر ۷۲۰p

- باریکتر نشده است اما ضخامت آن با مدل قبلی یکسان است

- پردازنده ۴ هسته ای، گرافیک بالاتر و سرعت گرافیکی بیشتر

- صدا و نور هوشمند، ۵۰ گیگا بایت فضای دراپ باکس

- باطری بک اپ مناسب تر

- عکس برداری هنگام فیلم برداری فول اچ دی

- پشتیبانی از Glonass

- بلوتوث ۴

- حافظه داخلی تا ۶۴ گیگا بایت بر اساس مدل

دلایلی که هنوز Galaxy SII را یک تلفن همراه مناسب می شناسیم:

- قیمت مناسب تر آن نسب به مدل جدید Galaxy SIII ، امکان خرید دست دوم در حراجی های اینترنتی اقتصادی

- کوچکتر بودن و سبک تر بودن نسبت به مدل جدید

- دارا بودن صفحه نمایش SuperAMOLED Plus که قابلیت نمایش کیفیت های برتر را دارد

- دوربین مناسب هشت مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p

- رم مشابه ۱ گیگابایتی با مدل جدید

- اسلات سیم کارت مناسب


در میان تمام دلایلی که مطرح شد، گزینه قیمت شاید مهمترین نکته باشد، درست است Galaxy SII کمی قدیمی شده است اما هنوز یک تلفن همراه هوشمند نیرومند به حساب می آید، بنابر این فعالیت هایی در راستای بروز رسانی آن بر روی اندروید ۵ هم در حال انجام است، در ایران هم این تلفن همراه هنوز جزو محبوب ترین ها بحساب می آید و با توجه به کاهش محسوس قیمت آن کاربران بسیاری هنوز تمایل به خرید آن دارند. باید دید با ورود Galaxy SIII به بازار تلفن همراه تهران چه اتفاقات و تغییراتی رقم خواهد خورد. 13910309


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:Galaxy SII vS Galaxy SIII, :: 20:33 :: توسط : h.m

یاهو مرورگر Axis را راه‌اندازی کرد
اینترنت - گوگل تنها موتور جست‌وجویی نیست که مرورگر مختص خودش را دارد، یاهو بعد از ظهر چهارشنبه مرورگر جدید خود Axis را معرفی کرد.
: یاهو با در دسترس قرار دادن اطلاعات یکسان بدون توجه به اینکه شما از چه دستگاهی استفاده می کنید، ساده تر کردن جست‌وجوها و یکپارچه‌سازی آن بین آی‌فون، آی‌پد و کامپیوترها را هدف قرار داده است.
پیش نمایش تصویری از سایت‌ها در Axis گامی است برای عبور از روش‌های سنتی جست و جو که شما با دیدن لینک وب سایت مورد نظر و کلیک کردن بر روی آن به نتیجه جست و جوی خود دست می یافتید. برخی مواقع حتی می توانید بدون ترک صفحه ای که در آن قرار دارید، جست و جوی خود را انجام دهید.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391برچسب:یاهو,مرورگر,, :: 20:10 :: توسط : h.m

بیش از 100 نوع از کلید‌های میانبر در ویندوز XP
دسته : كليدهاي ميانبر تعداد بازديد : 19392


Windows + F= باز کردن صفحه جستجو
Ctrl + Windows + F= باز کردن صفحه جستجو برای یافتن رایانه در شبکه
Windows + E= باز کردن برنامه Explorer
Windows + U= باز کردن پنجره Utility Manager
Windows + R= باز کردن پنجره Run


Windows= باز شدن منوی Start
Application= مانند کلیک راست روی آیتم انتخاب شده است


Windows + D= پنجره Minimize, Restore


Windows + L = کار Switch کردن بین User ها در ویندوز


Windows + U + U= خاموش کردن رایانه


Windows + U +R= راه اندازی مجدد رایانه


Windows + U + S= بردن رایانه در حالت Stand By


Windows + F1= راهنما یا Help








 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, :: 17:11 :: توسط : h.m

 سامسونگ از کهکشان جدید خود پرده برداشت و به صورت رسمی Galaxy s3 را در لندن معرفی کرد.کهکشان سوم سامسونگ که پیش از معرفی نیز خبرساز شده بود و برخی امکانات آن افشا شده بود ، با معرفی رسمی این اسمارت فون تمامی خبرهای منتشر شده در مورد آن رنگ حقیقت به خودگرفت.


سامسونگ با تولید اسمارت فون های سری Galaxy خود نشن داد که می تواند یک برند تاثیرگذار در دنیای گوشی های اندروئیدی باشد و با معرفی Galaxy s3 قصد دارد تا نبض اندروئیدفون ها را در دست بگیرد.در ادامه با برخی امکانات کهکشان سوم سامسونگ که اکثر آنها قبل از معرفی رسمی نیز برای دوستداران اندروئیدفون های سامسونگ مشخص شده بود آشنا می شویم.

گل سرسبد سامسونگ دارای پردازنده ۴ هسته ای (quad-core) و صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی با رزولیشن ۷۲۰p است که از تکنولوژی Super AMO LED بهره می برد.دوربین ۸ مگاپیکسلی آن در کنار اندروئید Ice Cream Sandwich از دیگر مشخصات تازه ترین کهکشان سامسونگ است.شیشه Gorilla glass2 که به صورت پوششی بر روی صفحه نمایش قرار می گیرد نیز زیبایی خاصی به آن داده است.


دو مشخصه جدید در Galaxy s3 آن را با نمونه قبلی متمایز می سازد:
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:Galaxy S3 سامسونگ , :: 16:29 :: توسط : h.m

اگر با برخي از برنامه‌ها خيلي سروكار داريد و مي‌خواهيد بدون ايجاد آيكن جديد روي دسكتاپ، سريع به آنها دسترسي پيدا كنيد، كافي است نرم‌افزار خود را با يك ترفند ساده رجيستري به منوي كليك‌راست دسكتاپ اضافه كنيد. در اين ترفند روش برعكس آن را هم پيگيري خواهيم كرد كه چطور منوي شلوغ كليك‌راست خود را خلوت كنيد.
براي شروع، در نظر مي‌گيريم كه مي‌خواهيد از نرم‌افزار Notepad در منوي كليك‌راست خود استفاده كنيد، به ‌ياد داشته باشيد اين ترفند را براي هر نرم‌افزاري مي‌توان به ‌كار برد. نخستين اقدام، باز كردن ويرايشگر رجيستري از طريق ورود به منوي استارت و تايپ عبارت زير است:



regedit.exe
حال به مسير زير برويد:‌
HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\Background\shell
حالا بايد كليدي زير كليد shell بسازيد، نام آن دقيقا برابر با نامي خواهد بود كه در منوي دسكتاپتان نشان داده مي‌شود. روي كليد Shell كليك‌راست و سپس گزينه New \ Key را انتخاب كنيد. حال به كليد جديد نامي را بدهيد كه تمايل داريد در منو نشان داده شود. در اين مثال از Notepad استفاده كرديم.
اگر مي‌خواهيد به اين آيتم، كليد Alt را هم نسبت بدهيد تا دسترسي سريع‌تري داشته باشيد، مي‌توانيد مقدار Default را در سمت راست تغيير داده و كاراكتر & و كليدي كه مي‌خواهيد براي آن استفاده شود را تايپ كنيد. براي مثال اگر بخواهيد با فشردن كليدهاي تركيبي ALT+N پس از باز شدن منوي كليك‌راست، نت‌پد باز شود، كافي است كاراكتر N& را وارد كنيد.
در مرحله بعدي بايد دستوري را بنويسيم كه برنامه را باز مي‌كند. براي اين كار روي كليدي كه ساخته‌ايد كليك‌راست و از منوي باز شده New \ Key را انتخاب كنيد.
نام اين كليد را command بگذاريد. براي كامل كردن اين مرحله، بايد مسير كامل نرم‌افزاري كه قرار است اجرا شود را وارد كنيد. حال روي command در سمت چپ كليك و سپس روي كليد Default در سمت راست دوبار كليك كنيد تا مقدار آن را ويرايش كنيد. حالا مي‌توان مسير فايل را در اين محل قرار داد. از اين به بعد با كليك‌راست كردن روي دسكتاپ، مي‌توانيد برنامه خود را مشاهده كنيد.

منبع: روزنامه كليك 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:ويندوز, :: 11:51 :: توسط : h.m

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان